Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 17 Jun 2013

REVIEW SEM 2 UMK : Dugaan dan Cabaran

Alhamdulilah...akhirnya berjaya juga aku lalui sem nie...walaupun byk cabaran dan dugaan tapi berkat sokongan kawan-kawan aku....samaada dari UMK....kawan-kawan aku semasa belajar di UniSZA dulu...dan juga kawan2 sewaktu aku bekerja di SABASUN dulu....

Memulakan sem ini dengan kesedihan....tapi mujur aku punyai kawan2 yang bagi aku semangat...ALIF ANUAR...SAFIY...SUE...ADDA....NAD....mereka sahabat di UMK...yang memberi aku semangat....agar dapat aku lalui sem ini dengan penuh kenyakinan....

Namun semangat dari dua org insan ini....WAHIDAH...sahabat aku dari UniSZA dulu...dan HASLINA...sahabat sewaktu aku bekerja di SABASUN betul2 membuat aku sedar...bahawa aku tidak harus terus berada dalam kesedihan...bermula dari situ aku cuba bangkit....untuk melupakan terus kesedihan itu...

Alhamdulilah...tuhan datangkan pembantu....takdir tuhan...aku berkenalan dengan EMI...perkenalan sebagai sahabat...sedikit sebanyak berjaya membuatkan aku lupakan kesedihan itu...dan aku terus melangkah kehadapan....

Namun....berlaku dugaan dan cabaran tanpa ku duga....kutuk mengutuk mengambil tempat....aku dikatakan macam2....dihina...dicaci...membuat aku rasa sedih dan kecewa....kadang2 juga buat aku keliru...mengapa dan kenapa ini terjadi...

Namun....semangat dari SUE....membuat aku rasa kuat....persahabatan antara aku dan ALIF ANUAR...SAFIY...NAD...ADDA...membuat aku rasa bahagia....disamping....persahabatan UNIK aku dengan EMI....dan hubungan aku dengan KAWAN SPECIAL ku...HASLINA....melengkapkan kebahagiaan aku....dan terus melupakan kesedihan lalu....


Sue...
Aku bersyukur...
Memiliki kawan mcm ko...
Tanpa ko sedari...
Ko buat aku kuat...
Untuk hadapi...
Dugaan dan cabaran...
Di Semester ini...
Terima kasih banyak2....

Sue...
Maafkan aku...
Jika ko ada terasa...
Aku hanya manusia biasa...

Dan untuk semua kawan2 aku...aku mintak maaf jika ada yang terasa dengan aku...aku hanya manusia biasa...tak dapat nak puaskan ati semua...aku tau ada yang terasa...bila aku menulis blog...dan tidak ada namanya...maafkan aku...itu bukan bermakna aku lupa...tapi ruang yang tidak cukup...jadi InshaAllah...nama anda akan ada di blog aku jugak...selagi anda kawan aku...Maafkan aku...khusus buat SUE..dan ADDA...jangan lah merajuk dengan aku...tak best lah...huhuhu...

Pape pun buat semua....SELAMAT BERCUTI DAN JUMPA LAGI DI SEM 3....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label