Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 13 Jun 2013

Sahabat Untuk Selamanya

Tinggal beberapa hari lagi sem 2 akan berakhir….sem 2 aku mulakan dengan kesedihan…namun aku bersyukur….diketemukan dengan seorang gadis….yang boleh buat aku gembira….yang boleh buat aku lupakan terus kesedihan lalu….terima kasih buat gadis ini….terima kasih kawan….

Tetapi….jangan disalah sangka….gadis ini hanya kawan aku….kawan yang selalu buat aku hepy….bila aku bersama dia….aku rasa bahagia dan tenang….dengan telatah dia…..walaupun kadang2 dia macam menyampah….bila aku selalu usik diye…..hahaha…

Masih jelas di ingatan aku….segala kenangan bersama diye….mengajarnye PHOTOSHOP…..ILUSTRATOR….semua ini akan menjadi sebahagian dari kenangan hidup aku….


Itulah sebahagian daripada kenangan aku bersama seorang gadis….seorang kawan bernama EMI….jangan lah mengatakan apa-apa aku dengan diye….kerana dia kata….aku dan dia hanya kawan….tapi bagi aku…dia kawan yang buat aku rasa gembira….tenang….tanpa dia sedari….

Terima kasih kawan....semoga persahabatan terus kekal....serta diberkatiNya....dan jika dia terbaca tulisan blog ini...aku harap persahabatan aku dengan dia seperti lagu ini...

Dua tiga kapal belayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia
kerna..

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
oh oh..

Berakit-rakit kita ke hulu
berenang-renang kita ke tepian
kita berbeza untuk saling mengisi segala kekurangan kita
menjadi..

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… selama-lamanya setia…

Tiada bukit yang terlalu tinggi
untuk kita daki bersama
dan tak ada laut yang terlalu dalam
untuk diselami…

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya ohh..

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… selama-lamanya… setia…

Dan akhirnya...terima kasih banyak-banyak....dan selamat bercuti....InsyaAllah sekiranya ada rezeki dariNya...kite jumpa lagi di Sem 3....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label