Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Sabtu, 15 Jun 2013

Kisah Sebuah Persahabatan

Alhamdulilah aku kembali lagi ke blog ku....hari ini aku ingin rakam penghargaan aku buat seorang kawan aku....yang bersama aku....memberi semangat ketika aku bekerja di SABASUN dulu....di AWAL aku belajar di UMK....dan pada masa skunk...iaitu pada ketika aku mahu menghadapi FINAL EXAM SEM 2 nie....

Aku mengenalinya dari sebuah senyumannya....masa aku dan dia bekerja sekali di SABASUN....lalu tercipta persahabatan aku dgn dia.....dari situ bermula kisah persahbatan aku dengan diye....dia selalu memberi aku semangat....sehingga hari-hari terakhir aku dan dia bekerja di SABASUN....

Selepas aku berhenti kerja....dan melanjut pelajaran di UMK...dia juga menjadi pemberi semangat...ketika aku mula menyesuaikan diri dengan UMK ini...namun berlaku sesuatu...yang akhirnya persahabatan aku dengan dia renggang....

Takdir tuhan pada ketika aku sedang melalui sebuah kesedihan....dia datang kembali menyambung kisah persahabatan lalu....aku dan dia kembali bersahabat....masa tu juga aku sedang bersiap untuk kembali ke UMK untuk sem 2....dia kembali menjadi pembakar semangat....sehingga ke hari ini...

Dan InshaALLAH...pada tanggal 30 JUN nanti genap setahun persahabatan aku dan dia...dan aku harap persahabatan aku ini akan terus kekal...dan segala kisah pahit dan manis yang berlaku antara aku dan dia dulu....dapat ku jadikan pengajaran agar...persahabatan aku dan dia ini terus kekal selamanya.....


SAHABAT- NAJWAL LATIF
Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku


Sahabatku.

SEMOGA PERSABATAN KITA TERUS KEKAL SELAMANYA.....SELAMANYA KITA BERSAHABAT....SEMOGA PERSABATAN KITA DIBERKATINYA....DAN DIBAWAH PERLINDUNGAN SELALU.....INSHAALLAH.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label