Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Ahad, 16 Jun 2013

Group Gila Otak....Sahabat Sejati


Bermula di UMK....tinggal sebilik semasa SEM 1 UMK...membuatkan kami berempat begitu serasi....mempunyai kepala yang gila-gila....membuat mereka yang bersama dengan kami geli hati...dan kadang2 ketawa tak ingat dunia....

Aiman Norman...berasal dari SELANGOR...memang mempunyai kepala yang gila-gila...seorang yang simple dalam semua perkara....termasuklah pasal cinta...Gua tabik Lu....

Alif Anuar....seorang lagi kawan aku...yang mempunyai kepala gila-gila...tp dia tak de lah se simple Aiman Norman....tapi selalu membuat kawan-kawan sekelas ketawa....lawaknya tidak dijangka...dan dia lah yang menggelarkan kami....GROUP GILA OTAK...






















Dan aku dan Safiy pelengkap kepada kepala gila-gila mereka...pelengkap kepada GROUP GILA OTAK agar mantap...dan mampu memberi mereka yang bersama kami...rasa bahagia...tak nak sedih2....

Namun...dalam mereka ketawa dan tersenyum dengan telatah kami...tapi tetap ada yang tak suka....tetap ada mengutuk...dengki dengan kami berempat....sehingga kadang-kadang kami terasa....tetapi kami bak kata Alif Anuar...Gua tak de hal lah bro...

Dan bagi aku...aku bertuah kerana ditakdirkan bersahabat dengan mereka ini...kerana aku juga mempunyai kepala gila-gila...dan ini membuatkan aku rasa ngam dengan mereka ini.....


Menyebabkan kami terus bersahabat...walau kadang-kadang terasa...kerana biasalah dalam persahabatan...kita kena menerima sahabat kita seadanya....




Itulah kami...berlainan negeri...KELANTAN...TERENGGANU...PERAK...SELANGOR...tetapi masih mampu bersama....berkongsi masalah bersama....sehingga masalah cinta mampu dikongsi....dan kadang2 loghat kami yang berbeza menjadi modal untuk mengenakan diantara kami....membuatkan persahabatan kami berempat tidak sunyi dari ketawa....dengan AIMAN NORMAN yang sifatnya yang SIMPLE....ALIF ANUAR dengan usahanya untuk bercakap LOGHAT KELANTAN....walaupun dia orang PERAK....

Semoga persahabatan kami ini terus kekal selamanya....walaupun kami suka menyakat dan mengusik kawan-kawan...serta kepala gila-gila...tetapi kami tetap memandang kehadapan....untuk menggenggam segulung IJAZAH suatu hari nanti...dan kami....aku,ALIFF AIMAN....SAFIY....ALIF ANUAR...AIMAN NORMAN...memohon maaf jika kepala gila-gila kami...membuat anda stress....niat kami ingin buatkan mereka yang berkawan dengan kami....rasa gembira....tidak mahu sedih2...tension2...bereh....

AKHIRNYA....AKU UCAPKAN SELAMAT BERCUTI....KITA JUMPA LAGI DI SEM 3....GROUP GILA OTAK MENGGILA LAGI DI SEM 3....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label