Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Selasa, 12 Oktober 2010

Pelong Kampung ku....Di Facebook

Ketika aku mula bergiat di Facebook dulu...aku tak jupe kawan kampung aku...tp setelah sekian lama makin ramai awok pelong di Facebook...lalu aku terfikir untuk menyatukan awok pelong di Facebook...lalu aku ciptakan S.T Pelong Club...tp club nie tak dapat bertahan lama kerana aku kurang berada di kampung kg...lalu aku "mendelete" club nie...tp sebenarnya tujuan asal aku untuk menyatukan awok pelong dah tercapai...tp bukan di S.T Pelong Club tp di S.T Pelong Terengganu (STPT)...Aku ucap salam memimpin buat tuan presiden STPT...
Ini kemeriahan kampung Pelong...gambar nie dirakam ketika musim wau yang lalu...betapa meriahnya jika awok kita saling menghargai setiap persahabatan yang terjalin antara kita....

Siapakah jejaka hensen ini.?..ini awok pelong yg kini berada di sebuah IPTA di Kuala Lumpur untuk dididik menjadi Cendiakawan Ulung suatu hari nanti...InsyaAllah...
Apapun itulah sedikit kehebatan dan kemeriahan kampung pelong yang dapat dicoretkan...
Pelong Kampung ku...Di Facebook...Pelong Terbaik...

2 ulasan:

  1. ak thu la muka ak ni smart,tpi jngan la wat msuk dlm blog mu plak...hahaha...ak saman kan....hahahaha

    BalasPadam
  2. hahahaha.........ader org prasan ensemmm.....hahahahahaha

    BalasPadam

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label