Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Rabu, 13 Oktober 2010

Facebook Laman Kenanganku

Kite manusia...hanya mampu merancang dan terus merancang....tapi tuhan jua yang menentukan...Coretan Rasa Aiman Smkpm blog yang ku ciptakan ini bertitik tolak daripada Idea aku dan Syed untuk mengabungkan kembali awok 3Dinamik2006...tetapi idea itu tidak terlaksana hingga sekarang....kini syed dgn blognya dan aku dengan Coretan Rasa Aiman Smkpm....Bukan untuk terus berada dalam kenangan tapi menjadikannya semangat untuk terus maju dihadapan....Sungguh aku tidak percaya kini aku mempunyai laptop...Aku yang dulu jahil I.T kini ada Friendster...ada Facebook....ada blog...study dalam bidang Multimedia....Itulah sebenar bila kenangan dijadikan semangat untuk melangkah maju kehadapan....Tapi kadang-kadang kenangan itu membuatkan kita sedih...lemah bila membandingkan kenangan lalu dengan keadaan kita sekarang....Facebook sering membuatkan aku didatangi kenangan demi kenangan....kadang-kadang ada kawan yg bertanya bila aku lama memandang sesuatu gambar di Facebook,ko teringat kawan ko ea..?...lalu di curahkan dalam blog....Maka pelbagai komen dan kutukan datang...membuatkan aku berhati-hati dalam menulis blog...tidak terlalu dengan kenangan dan tidak terlalu peribadi...kini Coretan Rasa Aiman Smkpm sebagai ruang untuk aku meluahkan apa saja yang ku rasa perlu diluahkan....Sekadar Kenangan demi mencipta kejayaan....Assalamuaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label