Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 28 Oktober 2010

Gadis Special Gegar SPM..

Dah tak sampai sebulan je lagi...Exam SPM akan bermula tepat pada tarikh 23.11.2010...Bila sebut je SPM aku teringat lak kepada Gadis Special aku...Psl diye akan ambik SPM gak....Tp dh lame betul aku tak coret psl Gadis Special nie...Hari nie aku mencoret psl diye untuk aku mengucapkan Salam Perjuangan Buat Gadis Special ku kerana ku rase perlu...kerana sewaktu aku di Sem 2 dulu,gadis nie lah yang byk tolong aku sehingga aku mencipta kejayaan yg cemerlang lak jugak di Sem 2....
=Buat Gadis Specialku=
Aku ingin ucapkan salam perjuanganku
Buat mu...
Buat yang terbaik..
Aku akan terus menyokong mu
Kau Usaha....Aku Sokong....Kita Berdoa....Kejayaan Milikmu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label