Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 28 Oktober 2010

Berakhir Minggu Memenatkan...Salam Final Exam

 Berakhir Minggu Memenatkan
Dah lame rase aku tak update blog...yelah terlalu byk keje yg perlu diberehkan....Nie lah org kate jgn buat keje last minit....Aku lak kate cmner tak buat last minit pasal byk sgt keje...Tp tak pe lah,ari nie hari terakhir minggu kuliah...minggu dpn dah study week...pas tu lak cuti 2 minggu dan baru final exam...Hebat betul UniSZA cuti dulu baru exam...memahami keadaan pelajarnya...hahak...Tp bila diingat permulaan minggu nie,penat betullah...Ahad present isnin test selasa present (sepatutnya) rabu present...pergh,boleh dikatakan minggu present...Tp tak pe lah semua tu markah tu...tp kadang-kadang keadaan mcm nie membuatkan ramai kawanku kt UniSZA tension dan stress...termasuklah aku...pape pun redha jew lah...

Salam Final Exam
Berakhir minggu nie...melangkah minggu dpn dah study week...lepas cuti 2 minggu...bermula lah Final Exam...jd aku ingin memohon maaf kepada semua kawan-kawan aku kat UniSZA nie kalau2 selama kita berkawan ada salah silap yang aku lakukan...Ingat aku insan biase...miliki naluri yg sama...selalu buat silap...Tak lupe kpd kawan2 blogger,ampun maaf dipinta seandainya selama aku mencoret,ada coretan yg membuatkan anda terasa...Terakhir buat semua kawan2 aku kat UniSZA,aku ucapkan
Salam Final Exam...Buat yang Terbaik..UniSZA Cemerlang...
Bereh boh....Assalamualaikum...        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label