Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Selasa, 5 Oktober 2010

CoREtAn SabaH MarI BAh......

Pada hari ini saya ingin menceritakan perihal kawan saya aliff.....saya berasa berbangga pada hari ini kerana diberi peluang oleh alifff untuk mencoret sesuatu(sebenarnya nak tulis menulis tapi aliff x bagi)....saya bertemu aliff pada tahun lepas iaitu tahun 2009 pada sem 1...ketika itu dia sedang berdiri di hadapan lab komputer bersama dengan seorang lagi rakan yang tidak diketahui namanya......saya merasakan aliff ni seorang yang sombong dan mengada-ngada(hahahahahahahaha!!!).....saya tidak berapa mengenalinya pada sem satu kerana pada ketika itu dia tinggal di blok yang berlainan (saya blok lama...sedih giler arhhh...dier plak dapat blok baru...).......aliff pada ketika itu tidak bergaul dengan rakan sekelas nya termasuk saya....apabila masuk sem 2 perangai aliff sama saja seperti sem satu mengada-ngada.....pada ketika itu..satu lawatan ke les copaque di shah alam(les copaque tu syarikat yang hasilkan animasi upin ipin) telah diadakan bagi pelajar-pelajar course multimedia di Universiti darul iman( sekarang universiti sultan zainal abidin)....pelajar multimedia cuma dikenakan bayaran sebanyak RM 5 sahaja...namun aliff dengan lagak sombongnya mengatakan dia ada exam koko pada hari sabtu....(macam lah saya n my pren xda koko pada arie tu.....dah lah koko aq pagi jam 8!!!)...so dia x pegi........sangat sombong nya aliff pada ketika itu....namun!!!! apabila masuknya sem 3......ALIFF!!!!! pun pindah masuk blok lama ngan kitorang(padan muke ko aliff).....pada ketika itu saya masih lagi belum mengenalinya.....pada 1st time assignment kitorang diberikan iaitu assignment efek gambar....aliff pun meminta tolong saya untuk mengajarnya mengedit gambar dan dia telah meminta video photoshop dari saya...(bangga aq alifff hahahahah riak sungguh aku)........dan dari situ saya mengenali aliff....aliff mula diterima atau menerima kitorang dan kini saya sedang mencoret sesuatu di blog nya dan dia sedang melihat POST ini dicoret(paham-paham jelah).....sekian dari saya!!! SABAH MARI BAH.....HAHAHAHAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label