Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Selasa, 5 Oktober 2010

Kenangan PMR 2006

Hari ini dah masuk hari kelima kita berada di bulan Oktober...bulan exam PMR..bila masuk je bulan nie aku tiba-tiba teringat kepada Kenangan 3Dinamik2006...Kenangan PMR 2006....Kenangan bersama kawan-kawan bersedia dan berjuang dalam PMR...Aku pulak yang selalunya akan mencipta sajak untuk majalah sekolah sanggup berhenti mencipta sajak pada tahun tu untuk bersedia menentang PMR...Yang paling seronok tahun tu pakar lawak selambe 3Dinamik2006,Syafiq yang masih kekal membuat lawak selambenya sehingga membuatkan pakar rentap 3Dinamik2006,Muhsin tertekan ketika dalam proses persediaan menentang PMR...Tapi ketika berjuang dalam PMR lagi dasyat...Hari tu seorang pengawas peperiksaan masuk jaga periksa...diye boleh pulak duduk kt tingkap belakang kelas...tingkap tu pulak dah lah tercabut,jadi angin yang bertiup membuat diye tertidur....Jadi apa jadi....jadi aman lah kami...hahak...Itulah kenangan terindah mase PMR dulu...rasenya awok 3Dinamik2006 masih ingat lagi kenangan tu...Jadi Coretan ini di coretkan bukannya apa sekadar mengingati kenangan untuk awok 3dinamik2006...dan sebagai pengajaran buat bakal pengawas peperiksaan PMR 2010...Bereh Assalamuaikum...

4 ulasan:

  1. alaa..mmang aman giler r mse 2..nsib baek ak nie jenis baek..ak x niru pn..hik3..

    BalasPadam
  2. owos....aku ingat lg mase tu..perghhh giler babi ar pengawas tu...tdr x ingat dunia..kalu kiamat pon x bgn2x..lentok hbs boh!!hahahaha..angin plok sdp ptng2x mase kat padang midin..aku ingat lg exam pi mase tu..niru hbs ar awok2x neh..nk2x syakir..duk ambik ketas aku..hahahahaha!!!mmg kenangan mase tu aku xkan lupe sapa mati ar boh....2006 3D kls terbaIK dr mane2x kls hok aku pernah duduk..hehehe

    idham 3 dinamik.....

    BalasPadam

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label