Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Rabu, 10 Julai 2013

Salam Ramadhan....Salam Ulang Tahun Blogku

Coretan dibawah ini sepatutnya diterbitkan pada bulan Jun lalu...tapi kerana kesibukan aku...yang kini kembali semula untuk bekerja sementara di SABASUN HYPErRUNCIT...terpaksa dilewatkan terbitannya.....jadi hari ini juga kita menyambut 1 Ramadhan...jadi aku ingin ucapkan SALAM RAMADHAN buat semua pembaca setia blog ini...semoga RAMADHAN kali ini lebih baik dari tahun lepas...INSHAALLAH....

Pada bulan lepas iaitu bulan JUN...genaplah empat tahun blog ini....jadi aku dah sediakan coretan khas dibawah ini....sekadar mengimbas kenangan perjalanan blog ini....jadi jom dan selamat membaca semua...sebagai pengisiaan sambil berpuasa ini....hehe

Aku Blogger : Jejak Aiman.Blogspot  
Bulan Jun 2009 lahirlah blog aku ini….bermula hasil tunjuk ajar seorang sahabat…iaitu SYED…dengan nama Salam CecuNario 3D…..bukan mudah untuk memulakan sesuatu yang baru…tapi apa pun 2009 ialah TAHUN KELAHIRAN untuk blog ini.
Memasuki 2010….aku kembali ke blog aku….dengan cuba untuk mengubah blog ini ke tempat yang terbaik….dengan nama baru iaitu Coretan Rasa Aiman SmkPM….akhir aku berjaya….menjadikan blog lebih baik dari sebelumnya…dan aku namakan tahun ini sebagai TAHUN PEMBANGUNAN untuk blog ini.
2011 adalah tahun yang penuh ujian untuk blog ini….yang sedikit sebanyak menjejaskan penjalanan blog ini….awal tahun ini….aku dihujani dengan kepergian seorang insan….yang akhirnya memberi kesan kepada blog ini….apabila aku mengambil keputusan untuk menutup blog aku….namun hanya seminggu aku buka balik blog….dengan nama baru iaitu Jejak Aiman SmkPM….selepas kata-kata pedas yang disulami dengan semangat dari DHIYA….menyentap semangat untuk terus berkarya dalam blog ini….Tahun ini juga blog aku diserang bertubi-tubi….apabila aku mengutuk orang yang pernah mengutuk aku….ketika itu blog aku di PRINTSCREEN….namun semua ini menjadi semangat untuk meneruskan blog ini….2011 adalah TAHUN UJIAN buat blog ini….
Memasuki 2012….penyakit malas mula melanda diri aku….malas untuk update blog….akhir blog dibiarkan tanpa entry terbaru berbulan-bulan….sehingga aku berkenalan seorang sahabat….HASLINA…sewaktu aku bekerja sementara di SABASUN…apabila aku update blog dengan tajuk…Kerana Dia Aku kembali….dan selepas itu aku cuba membuka lembaran baru kepada blog ini….dengan pembaharuan dalam segala hal…dengan nama baru iaitu Jejak Aiman.Blogspot…
2013….setelah empat tahun meniti perjalanan hidup…aku dan blog ini cukup matang…untuk meneruskan karya dalam blog ini….aku kini cukup berhati dalam karya aku….kerana prinsip aku hari ini ialah mahu semua happy dengan karya aku….walau aku mengutuk biar aku mengutuk secara berhemah….kerana bagi itu adalah cara terbaik….
Dan hari ini…kita sedang berada bulan JUN yang juga bulan KELAHIRAN blog ini…aku blog aku ini…JEJAK AIMAN.BLOGSPOT….terus berdiri kukuh…dan aku juga akan berkarya….dengan karya terbaik…yang mampu dijadikan pengajaran kepada semua pembaca blog aku ini…..InshaALLAH….

TERIMA KASIH….SALAM JEJAK AIMAN.BLOGSPOT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label