Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Ahad, 30 Oktober 2011

Mimpi Ngeri Menjadi Kenyataan

Sejarah 2001 tak berulang...Penyu tetap menagih kejuaraan...apa nak dikata...kini terbukti Pengalaman pemain Negeri Sembilan  menewaskan pemain Terengganu....sebenarnya 2 hari sebelum game aku dah mimpi Terengganu Menang....tetapi keesokan pulak aku mimpi Terengganu Kalah...jadi MIMPI NGERI KU MENJADI KENYATAAN.....

Tapi kekalahan Terengganu mlm nie hasil kesilapan Sharbinee Allawee....Tapi aku tak salahkan diye...kerana aku juga pernah membuat kesilapan yang sama ketika aku bermain bola sepak....Aku dikutuk dengan kata-kata sindiran yang berbunyi....kalu diye jaga gol,diye tercengang jew...

Walaupun Terengganu kalah...tetapi bagi aku..dihati aku...TERENGGANU TETAP JUARA....SHARBINEE TETAP PENJAGA GOL TERBAIK....dah 10 tahun aku menjadi penyokong setia pasukan TERENGGANU....aku bukan lalang yang sokong apabila menang sahaja...kutuk apabila kalah....masih ku ingat pada tahun 2003...TERENGGANU MERUDUM....sehingga ada banner yang muncul...tertera perkataan....Terengganu Kalah Sokmo Bola....Dok Rok Cetong...tapi aku tetap menyokong...walau MENANG....Walau KALAH....ULTRAS PELONG tetap menyokong TERENGGANU.....
TERENGGANU...KEBANGKITAN MU KU TUNGGU.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label