Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 31 Oktober 2011

Gelagat Final Piala Malaysia

Ari nie aku tak nak coret psl sape menang sape kalah......kerana satu Malaysia dah tahu....cume aku nak kongsikan kemeriahan Final Piala Malaysia musim ini...gambar2 dibawah nie dirakam beberapa jam sebelum sepak mula Final Piala Malaysia.....


Abqar...pergh...semangat giler...berasal dari Selangor tetapi di Final menyokong Terengganu...kerana katenye...aku peminat Joseph Kalang Tie....sbb tu diye sokong Terengganu.....haha


Nazrin....diye punye semangat...wa cakap lu,wa tabik...sanggup mengecat muka demi Terengganu....tapi satu jew pesanan gua....sokonglah Terengganu...diwaktu menang dan kalah....itulah penyokong setia....dan itulah prinsip Ultras.....


Faez.....aku tak tau nak cakap ape...diye punye semangat nak sokong Terengganu....pergh siap pakai jersi Terengganu lagi....Hebat bro....

Itulah kenangan kemeriahan Final Piala Malaysia tahun ini....lebih indah lagi jika Terengganu menang mlm tu....tp tuhan dah tentukan....Piala Malaysia bkn milik kita....hanya Piala FA milik kita....Buat Abqar dan Faez....Terima Kasih kerana menyokong Terengganu....walaupun Terengganu telah mengalahkan negeri anda untuk sampai ke Final.....Buat Nazrin....sokonglah Terengganu.....bila berada di kemuncak....dan bila terperosok dibawah....Jadilah penyokong setia....yang menyokong Terengganu.....Sokongan Sepanjang Zaman.....
Penyu.....Kebangkitan Mu Ku Tunggu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label