Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 24 Oktober 2011

Air Mata Demi Flash

Alhamdulilah....berjaya juga ambe siapkan projek flash nie walaupun tak siap sepenuhnya....tetapi aku rasa puas...sbb ambe present ok jew...rileks jew tadi....jom lah kite layan dulu projek flash ambe...yg entah pape nie kan....

(nak upload video flash yg aku buat...tp tak jd pulak)


(Yang ini jew dpt ku tayangkan sori tak dpt nak tunjuk video)

Itulah diye projek flash aku...entah pape kan...yelah ambe bknnye terer sgt...tp pape pun terima kasih byk2 kat kawan2 kat UniSZA (Budak DTMM5)....yg byk tolong ambe dlm nk siapkan projek nie...terima kasih ambe ucapkan buat FAEZ....byk bantu ambe sehinggalah projek nie siap....dengan bantuan dan sokongan dari FAIQ......diiringi dengan telatah ABQARI yg mencuit hati....akibat tension dgn projek flashnya....dan kepada  anda semua pelajar DTMM5....yg tlg aku....tak kira ar dari segi ape pun....bantuan...sokongan...semangat...kenyakinan....semuanya aku ucapkan Terima Kasih byk2....anda memang terbaik...walaupun kita pernah bergaduh....berselisih...tp bab kate pepatah....Carik2 bulu ayam...lame2 bercantum juga...terbaik.....

Erti Berdikari...Air Mataku Mengalir
Dari projek flash...aku knl erti berdikari...buat pertama kali air mata ku mengalir di SEM 5 kerana projek Flash selepas Air mata mengalir di SEM 1 kerana Assignment programming pada masa tu....dan buat pertama kalinya...kerana projek flash nie....air mata ku mengalir ketika berdoa...merayu kepada ALLAH agar dipermudahkan untuk aku buat projek flash nie....Alhamdulilah semuanya telah berjalan lancar....
Thanks ALLAH....Terima Kasih Kawan terbaik UniSZA....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label