Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 17 Oktober 2011

Diya Nasuha...Penyelamat Blog

Pasti pembaca setia Blog Jejak Aiman Smkpm pernah membaca coretan ini....coretan sebuah kekecewaan yg amat perit dlm diri aku...

Selepas coretan nie...aku hilang semangat...study pun entah kemana....aku bagaikan hilang segala galanya....dan aku juga telah menutup blog ini....Tapi mujur dtg seorang gadis menyelamatkan blog ini dari terus dikuburkan....Diya Nasuha....gadis yang ku kenal pada tahun 2007....datang tepat pada masanya....dgn satu mesej darinya...."Mu nie terlalu ikut perasaan sgt...jgn lembik sgt...jgn jadi bapok"....mesej ini betul2 membuka mata aku...tersedar aku dari lamunan...Terima Kasih Diya...Kau penyebab blog ini terus berdiri gah.....




Akhirnya....dengan semangat dari si gadis ini...Diya Nasuha...blog ini kembali....kembali berdiri gah sehingga ke hari ini....tanpa berpaling ke kebelakang...tapi terus gah kehadapan....dgn kate berpegang daripada kata semangat darinya....Teruskan Berkarya....itu mesej dari nya....

Diya...
Terima Kasih Banyak-banyak....
Kini kau selalu ada disisi aku...
Diwaktu aku perlukan sokongan semangat....
Di saat aku jatuh....Tertekan...
Di saat itu kau datang....

Tuhan...
Aku ingin dia dan aku...
Terus berkawan....
Amin.... 

P/s kawan aku yg lain jgn terasanya...jika anda tolong aku...jgn bimbang nama anda akan tetap tercatat kat blog aku....Ok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label