Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Rabu, 16 Mac 2011

Tekanan Dihantui Kenangan..

Ketika tekanan menghantui diri...ketika itu datang kenangan bersama kawan2....indahnya bila bersama mu dulu...yang selalu ada menyokong dari belakang...sudi membantu bila diperlukan....tak banyak karenah tak byk alasan...itulah yang ku katakan dulu....anda adalah kawan terbaik tiada tandingan....tak pernah terasa bila dikutuk...kerana anda pandai mengutuk....masih jelas dingatanku....kata kata dari kawan baik aku....Hanafi dan Amir (3dinamik2006)...."Ciptalah kenangan baru dan usah terus berada dlm kenangan kita"....itu kata dari Hanafi....Amir pernah menulis msj kat aku yang berbunyi...."Sebijak mane pun orang itu akan dapat diperbodohkan jika diya mahu diperbodohkan"....Kini aku masih mencari teman yang sehebat mereka...sepandai Muhsin....Selawak Syafiq....Sebijak Syed...Sekreatif Syamil....Aku akan terus mencari....dan terus mencari kerana pada suatu ketika aku rasa aku dah temui pencarian ku....Tapi rupenya aku silap....Dan kini disaat aku terus dihantui dgn tekanan....tekanan dari kawan....tekanan dgn assignment n projek....kadangkala ia membuat aku lemah....tp dgn sisa semangat yang ada aku bangkit...bersama dgn Kenangan Bersama Mu yang masih jelas diingatan.....Bersama mu kawan SEKAMPUNG....kawan SEKELAS di SKPM dan SMKPM....juga anda yang masih menganggap aku KAWAN.....
=Sekali Berkawan Selamanya Tetap Kawan=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label