Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Sabtu, 26 Mac 2011

Sekali Sakit Selamanya Sakit

Sering kali aku termenung....kenapa masih ada yang terus mengutuk....sedangkan tahu ia berdosa....tahu menyakiti hati orang itu dilarang ALLAH....ku coret kali ini bukan nak kutuk sape-sape....tapi satu ku harap...perubahan demi sebuah persahabatan....sedarlah bila kita menyakiti hati orang...ALLAH akan membalasnya....bagi aku...kutuk ialah perkara biasa dalam hidup aku...tapi aku pantang bila org kutuk aku dgn bende yang sama...bila orang kutuk kawan baik aku....bila orang kutuk kuarga aku....aku betul2 pantang...dan aku akan pergi meninggalkan mereka ini....kerana bagi aku orang mcm nie...tak layak dijadikan kawan....dan selepas tu jgn salahkan aku bila aku buat sesuatu yang membuatkan orang terasa...kerana prinsip aku cukup mudah....
Sekali Berkawan Selamanya Tetap Kawan....
tapi harus diingat...
Sekali Aku Disakiti Selamanya Tetap Sakit...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label