Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 7 Mac 2011

Aku Bukan Boneka...Mula Bersuara

Dah lame aku tak update blog nie...ari nie ak kembali ke blog nie...untuk bersuara mempertahankan diri...mempertahankan diriku...pendapat dan macam2 lagi...untuk membuktikan yang aku bukan Boneka...Ye,dulu aku tak kisah sangat org nk kutuk aku...hina aku...selagi tak mencederakan aku...tapi semakin dibiarkan semakin melampau pula...semakin naik kepala...Korang buat aku macam tak ada perasan...suka hati bapak tiri laki mak diye jew....kutuk aku...kate macam2....Dulu,aku biarkan bukan kerana aku takut tp kerana aku tak nak lukakan hati sape2...aku nak anda selesa dgn aku...Tp korang ambil kesempatan buat sesuka hati korang...Nah,mula hari nie ak akan mula bersuara dan mula membuktikan yang aku bukan boneka...Tp ingat kalau aku tak suka kat seseorang tu...aku benci kat seseorang tu...aku tak kan cakap depan2...kerana aku tak bergaduh dgn sape...kerana diri aku berpegang kpd....
Sekali berkawan Selamanya Tetap Kawan...Tapi....Sekali Hati aku Sakit Selamanya Tetap Sakit...

1 ulasan:

  1. kadang2 diam tu bukan beerti kalah..diam itu bermakna kita lagi kuat dari yg lain..:)
    teruskan berjuang...yesh!!haha

    BalasPadam

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label