Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 7 Februari 2011

Semangat Yang Hilang

Kembali lagi aku ke blog nie...dh lame ak tak update blog nie...bkn tak de ape yg nk dicoretkan...tapi...,entah lah...aku langsung takde semangat nak coret kt dlm blog nie...ari nie aku pakse diri aku untuk coretkan sesuatu kt blog nie...kesian lak tengok blog nie...berabuk takde sebarang coretan baru..yelah,blog nie bagi aku sangat penting....blog nie diciptakan di Perpustakaan Awan Negeri Terengganu dan dikembangkan di UniSZA... bermula dgn nama Salam Cecunario 3D pada pertengahan tahun 2009....dan berubah kpd Coretan Rasa Aiman Smkpm pada pertengahan tahun 2010...dan pada awal tahun 2011,nama blog ini berubah lagi dek satu tragedi yang berlaku dalam hidup aku...maka pada pertengahan Januari 2011,Coretan Rasa Aiman Smkpm dikuburkan dan ku lahirkan Jejak Aiman Smkpm...Tapi Semangat aku masih lagi hilang...puas sudah ku mencari...ku tinggalkan pesan...ku kirim mesej...agar dapat ku temui ....dirimu umpama sebutir permata...yang bersinar....Itu kata AXL’S...Tapi yang aku mahu ...satu jew ...semangat aku...Kembalikan semangat aku....
Ya Allah..Ya Tuhanku..
Kembalikan lah semangat aku
Untuk aku mencoret blog...
Untuk aku tumpukan
Pelajaran aku kat UniSZA ini...
Ya Allah...Ya Tuhanku..
Aku meminta kepada Mu...
Kerana Engkau tempat ku meminta..
Aku merayu kepada Mu..
Kerana Engkau tempat ku merayu..
Aku berdoa kepada Mu...
Hanya kerana Engkau...
Maha pemberi...Maha Pengasih...
Hanya Kerana Engkau...
Yang Mampu Memberi Semangat..
Amin...Yarolbal-alamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label