Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Rabu, 16 Februari 2011

Aku Tanpa Cinta-Mu...

Terasa indah bila berada di tepi pantai....Disitu boleh kita bermunasabah diri....Menginsafi diri....Kelemahan dan kekerdilan diri....Disisi maha Pencipta....Lagu Aku Tanpa Cinta-Mu....Nyanyian Mirwana dan Jay Jay...Bagiku mempunyai makna yg tersendiri....Mengajak kita sama2 bermunasabah....Ingatlah kita hanya insan biasa....Selalu buat silap....Marilah kawan-kawanku....Kita berubah menjadi Insan Kamil....Menjadi Muslim Soleh dan Muslimah Solehah....
Artist: Mirwana
Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Mengapa cintaMu tak pernah hadir
Subur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia
Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana
Aku tanpa cintaMu
Bagai layang-layang terputus talinya

Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Masihkah ada sekelumit belas
Mengemis kasihMu Tuhan
Untukku berpaut dan bersandar
Aku di sini kan tetap terus mencuba
Untuk beroleh cintaMu
Walau ranjaunya menusuk pedih
Masa masih ada....dikala nyawa masih dikandung badan...berubahlah...jejakilah Al-Quran dan Al-Hadis.... untuk bekalan masa hadapan....dikala pintu taubat masih terbuka....Insya-Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label