Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 10 Februari 2011

Debaran Database Berakhir

Akhirnye berakhirnya debaran aku untuk memasuki kelas database....bkn ape,tiap2 kali bile waktu kelas nie...lecture wajib kn pelajarnye untuk bg tazkirah...Pagi tadi ketika waktu klas diye...nama aku tiba2 dipanggil utk bg tazkirah....aku pun melangkah maju kehadapan...bg sebijik dua tazkirah....nampak nak sangat...hahak..Tajuk tazkirah aku ialah masa...Pergh,dlm x sedar aku berjaya bg tazkirah dgn jayanya...mcm x caya jew....pape pun ari ini secara rasmi berakhirlah debaran aku untuk memasuki kelas database ini...Syukur kpda tuhan krn memberi semangat dan keyakinan untuk aku memberi tazkirah tadi...Pape pun aku nak ucapkan terima kasih buat kawan baik aku,Engku Nazrin krne bg idea dan semangat untuk aku memberi tazkirah ari ini....
Syukur Kepada Tuhan....Terima Kasih Kawanku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label