Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Jumaat, 22 November 2013

KEHEBATAN TAKDIR : Permulaan Sebuah Perhubungan

Selepas aku kehilangan seseorang yang pernah memberi semangat kepada aku pada Sem 1 dahulu....sehingga aku down di Sem 2....hari ini aku bersyukur aku dipertemukan Tuhan dgn seseorang yang boleh memberi semangat baru untuk aku bangkit kembali di Sem 3 ini....

Takdir tuhan menemukan aku dengan dia di sem ini adalah tepat pada masanya....ketika aku merancang untuk jadi sem ini sem kebangkitan aku....InsyaAllah semoge dipermudahkan tuhan.

Kisah aku dan dia berkait rapat dgn takdir dari Tuhan....kerana pada suatu hari aku terpandang dia...lalu dihati aku teringin untuk memiliki ikatan persahabatan dengan dia....selepas itu aku tak jumpa lagi dia..

Namun,takdir tuhan tak siapa dapat menghalang....group dia meminta pertolongan aku....aku rasa inilah masanya untuk aku memulakan....dengan sokongan sahabat aku....aku mulakan langkah perkenalan...dengan penuh kesyukuran aku bersyukur....langkah perkenalan aku diterima..lalu disitu bermulalah segalanya.

Tanpa ku sangka...bermula kisah aku dan dia....dengan takdir tuhan....membenarkan aku dan dia.....melayari ikatan persahabatan yang terjalin....berbual mesra....bergurau senda....menjadikan aku dan dia semakin rapat....semakin serasi......lalu terbina sebuah perhubungan....janji dan ikrar mula diukir....agar kisah ini terus berkekalan....selamenya

Dan pada tuhan....
Aku bersyukur kerana denganMu jua....
Perhubungan ini terbina....
Memohon agar 
Kau lindungilah 
Dan jagelah agar perhubungan yang terjalin ini....
Berada di landasanMu selalu....
Dan terakhir Terima Kasih Tuhan....

Dan kepada dia
Aku mengucapkan Terima Kasih
Kerana sudi bersamaku
Melalui
Ikatan perhubungan ini
Dan semoge
Ia kekal selamenya


= 31.10.13 ==AreFaa=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label