Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 18 Oktober 2012

Perempuan Dalam Hidupku

Bila membaca perempuan dalam hidupku...jgn salah anggap mengatakan mereka adalah awek2 aku...mereka hanyalah kawan yang pernah membantu dan memberi semangat kepada ku....HADAINA...DIYA NASUHA....MUNIRAH...HUDA...WAHIDAH....HASLINA...mereka ini bukan awek aku....tp kawan2 yang pernah menjadi PAKAR MOTIVASI aku....selalu memberi semangat dan harapan baru....selepas aku jatuh tersungkur....kini mereka semua tetap kwn aku...walau tak serapat dulu....walau hati aku pernah sakit....tp jasa mereka tetap aku hargai....kerana tanpa semangat dari mereka ini...tak mungkin aku dapat berdiri segagah ini.....

HADAINA....kawan semasa berjuang dalam SPM 2008....DIYA NASUHA....punca blog ini terus bernyawa kerana suatu ketika aku pernah untuk menutup blog ini....MUNIRAH...pemberi semangat ketika aku pertama kali menjejak kaki di UNISZA....HUDA....pakar motivasi aku semasa aku berada di Semester 3 UNISZA....WAHIDAH....pemberi semangat dan harapan baru semasa aku terlibat dalam kekecohan persahabatan di UNISZA dulu....HASLINA....pemberi semangat ketika aku bekerja sementara di Sabasun HyperRuncit.....

Terlalu banyak jasa anda dalam hidup aku....terlalu sukar untuk aku lupakan....walaupun ada kata sinis mengatakan...buat apa ingat kt org yg lupakan kita....Tapi aku tetap aku....jasa tetap jasa....ingat tetap ingat...Dulu..Kini...Dan Selama-lamanya....

Terlalu Banyak Jasa...Terlalu Sukar untuk dilupakan....Terima Kasih Kawan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label