Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 25 Oktober 2012

Pengorbanan Demi Kebahagian

Hari Raya Aidiladha tahun ini memberi satu makna cukup besar dalam diri aku....apabila aku mengambil keputusan untuk mengorbankan rasa bahagiaku demi kebahagian org lain....

Teman..
Hari ini aku lepaskan kau...
Pergi lah..
Jika itu kau rasa bahagia...

Usah bimbang
Aku tak kan ganggu kau lagi...
Tiada lagi mesej dari ku...
Mengiringi perjalanan hidupmu...

Kini semuanya hanya kenangan indah yang tak akan berulang lagi....aku kini cuba mencari teman pengganti baru....yang mampu menjadi Pakar motivasi...dikala aku dihujani masalah....menjadi pelawak dikala aku bosan....

Ya ALLAH maafilah segala dosa-dosaku,dosa guru-guruku,dosa ibu bapaku dan keluargaku,dosa kawan-kawanku...Kau bahagia kan lah hidup mereka...mudahkanlah segala urusannya...Ya ALLAH kau permudahkanlah aku untuk melalui hari2 mendatang....kau hilangkan rasa bosan dan sepi dalam hidup aku...
Ya ALLAH, hanya kau tempat aku mengadu....hanya kau tempat ku meminta...oleh itu Ya ALLAH,kau hilanglah bosan dan kecewa ini...Kau gantilah ia dengan rasa bahagia Ya ALLAH....Amin Yarolbalalamin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label