Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Rabu, 31 Oktober 2012

Kecewa Menjadi Bahagia

Alhamdulilah.....ternyata Dia Maha Mendengar....aku bersyukur dengan Mu Tuhan....kini Kau beri aku kembali untuk merasai bahagia....setelah Kau beri aku rasa kecewa....tapi bahagia yg Kau berikan ini terlalu besar nikmatnya....Kau datangkan seorang Insan yg sangat baik untuk aku....Tak pernah ku duga...Tak pernah ku duga....

Tuhanku...Terima Kasih kerana mendengar rayuanku selepas solat selama ini.....Tak sia sia aku menangis memohon bantuan dari Mu....Hari ini aku berserah kepada Mu...ketentuanku di masa hadapan...aku hanya mampu merancang yang terbaik....merancang untuk berjaya dalam pelajaranku....merancang untuk membahagiakan Insan yang Kau datangkan kpd ku....dan merancang untuk tidak menghampakan mereka...ma dan ayah...adik dan abang....pensyarah dan kawan2....InsyaAllah...

Ya Allah Ya Tuhanku.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label