Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Jumaat, 19 Oktober 2012

Orang Tak Kacau Aku....Aku Tak Kacau Orang

Kemarin selepas aku mencoret coretan Perempuan Dalam Hidup....ada pulak seorang mamat nie tiba-tiba melalak....marah2...weh,ini blog aku...suka hati aku lah nk tulis ape....ko susah psl ape...aku guna laptop ko ke nk update blog aku nie....panas betul lah aku...dah lah kepala aku nie tengah berserabut...fikir macam2...tp aku rasa ko nk masuk blog aku kot....Takpe lepas nie....aku masukkan nama ko dlm blog aku neh....pahtu aku link kat pages2 yang ad kt FB neh...baru popular nama ko...kn hebat tu....

Aku bukan marah sangat.....tp nak tegur tu elok2 lah...aku boleh terima...tp kalu tegur mcm sampah...aku sampahkan balik lah teguran ko tu....kerana prinsip aku cukup mudah...ORANG TAK KACAU AKU...AKU TAK KACAU ORANG.....

Untuk pembace setia blog aku...tunggu coretan terbaru lepas2 nie....gembira..sedih...kelakar...semer ada...semuanya hanya untuk kita ambil pengajaran dan sempadan....daripada kisah2 yang ku kongsikan dalam blog ini....TERIMA KASIH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label