Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Sabtu, 8 Januari 2011

Teristimewa Di Facebook

Dah dua coretan aku coretkan pasal isu-isu semasa dlm sukan....juga pasal bangsa melayu yg hilang identity...jadi hari nie aku nk kembali mencoret psl diri aku....yg kini berade di Semester 4 di UniSZA...dua tahun selepas meninggalkan laman sekolah menengah di SMKPM....tp hari ini aku tak nk coret psl UniSZA atau SMKPM...tp tentang seorang yg amat istimewa bg aku...tentang diye yg bnyk bantu aku...diye smakin hebat...semakin ber’IT’...Diye kini di Facebook...tanpa ku sedar diye dh add aku dan tanpa aku sedar juga aku dh confirm kn diye jd kwn facebook aku...membuat aku merasa facebook kini terlalu istimewa bkn lg Facebook laman kenangan ku....Biarlah kenangan tu pergi jauh2...biarlah aku menjadikn tahun baru nie lbih bermakna...lebih istimewa...apabila yg terismewa berada di facebook....Teristimewa untuk Gadis Specialku....Terima Kasih...

1 ulasan:

  1. ............good writing........better then that aiman guy....good2..keep up the good work man

    BalasPadam

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label