Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 20 Januari 2011

Kembali Mencoret.............Jejak Aiman Smkpm.

Assalamualaikum....setelah hampir 2 minggu aku menghenti dan menutup sementara blog ini atas satu tragedi yg amat menyedihkan....Hari ini aku kembali mencoret untuk blog ini...Dan blog ini juga skunk tampil dgn imej baru...blog ini juga bkn berdiri atas nama Coretan Rasa Aiman Smkpm lg....tetapi Jejak Aiman Smkpm...Coretan Rasa Aiman SmkPm telah ku kuburkan bersama tragedi 11.1.11...dan ku lahirkan Jejak Aiman SmkPm bersama dgn semangat baru drpd kawan2...sahabat2...juga seorang Kawan Baik aku.....walaupun bergitu bile terkenangkan tragedi nie...airmata aku dgn mudahnya akan mbasahi bumi....bile mengingati bahawe aku telah kehilangan Pakar Motivasi yg byk berjasa kpd aku....kehilangan seorang teman yang amat istimewa bg aku....Tp xpe lah...mybe ad hikmahnya...aku redha dgn ketentuan yg ditakdirkan Nya....Jadi bermula hari ini...jam ini...saat ini...blog ini kembali menemui anda dgn nama baru...Jejak Aiman Smkpm....akan mencoret jejak2 yg kutinggalkan...akan menjejak isu2 semasa yg berlaku dlm masyarakat kini....InsyaAllah...Aku juga ingin mberi krdit untuk Dhiya Nasuha...kawan baik mase SMKPM dulu atas kate2nye..."Mu nie terlalu ikut perasaan sgt...jgn lembik sgt...jgn jadi bapok"..Kate2 ini punca aku kembali meneruskan kembali blog ini... 
==Terima kasih Dhiya....==

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label