Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Rabu, 17 September 2014

Dua Tahun Di UMK..Terima Kasih Semua

Alhamdulilah dalam sedar atau tidak..Aku kini berada di Sem 5 UMK..rasa baru jew aku daftar masuk UMK pada bulan September 2012..mengimbau kenangan lalu dengan keadaan sekarang..pergh banyak berubah..

Bulan September 2012..bermulanya aku melangkah kaki ke UMK..berbekal semangat dari En Mat Atar,En Rizhan dan Pn Fauziah..Pensyarah aku di UniSZA bersemangat mahu aku ke UMK..paling aku terharu..En Mat Atar sanggup telefon aku untuk pastikan aku ke UMK..Terima Kasih Pensyarah ku..Bermula dari situ..dengan semangat dan panduan dari kenangan di UniSZA..membawa aku mencipta kejayaan yang cemerlang di Sem 1..disini lah juga persahabatan dengan kawan – kawan aku..soal hati juga berbicara..namun bicara itu terhenti pada awal tahun 2013..dan kembali semula berbicara pada Oktober 2013..sebelum terhenti pada Mei 2014..

Kini..cukup 2 tahun aku berada di UMK..cukup untuk aku mengenali siapa kawan..siapa lawan..Alif, Safiy, Sue, Adda..Terima Kasih kerana masih terus bersama aku..tika aku jatuh..dibaginya tongkat untuk bangkit semula..mencipta kejayaan..

2 tahun di UMK..banyak mengajar aku..tentang kehidupan..tentang Fitnah..tentang Karenah Kawan – kawan..namun semua itu bukan mudah untuk aku tempuhi tanpa semangat dari kawan – kawan..Terima Kasih kawan – kawan aku kat UMK..

Bercakap tentang kawan..aku bersyukur sebenarnya…dari dulu sehingga sekarang..aku punyai ramai kawan yang sudi berkawan dengan aku..malah kata – katanya banyak menyedarkan aku..Antaranya Syafiq dan Hanafi iaitu kawan aku kat SmkPM..pernah berkata..Jangan terus berada dalam kenangan lalu,tetapi cipta lah kenangan baru..Ila dan Wahida iaitu kawan aku kat UniSZA pernah cakap kat aku..Terima kawan kita seadanya..InsyaAllah kita akan bahagia…Kata – kata semangat dari mereka ini lah sebenarnya yang membawa aku terus berdiri…disamping kata azimat dari Ain..seorang lagi kawan aku kat UniSZA..yang berbunyi..Kau mampu boleh lakukan…

Dhiya kawan aku di SmkPM juga pernah menegur aku dengan perkataan…Kau jangan jadi lembik..kau kena kuat..ketika aku down dalam soal hati dan ketika blog aku dihentam..di serang bertubi tubi..sekali lagi Dhiya memberi aku semangat..dengan satu mesej yang berbunyi..Teruskan Berkarya..


Alhamdulilah..aku bersyukur..kepada di kurniakan kawan – kawan yang sudi berkawan dengan aku..dari SmkPM..UniSZA dan UMK..termasuklah yang nama tercatat atau tidak tercatat kat atas tadi…Terima Kasih semua..jasa dan sumbangan anda..tidak mampu dibalas..Hanya Tuhan yang mampu membalas… 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label