Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Jumaat, 4 Oktober 2013

UniSZA Tetap Terbaik

UniSZA tetap terbaik....itu yang dapat aku katakan selepas 3 Sem aku berada di Umk....aku juga menjadi bertambah rindu kepada UniSZA selepas makin ramai kawan-kawan aku...update status rindu kenangan di UniSZA....

Bagi aku...UniSZA lah membawa aku ke Umk....PN Fauziah,En Rizham dan En Mat Atar....mereka tiga pensyarah yang bersungguh-sungguh mahu aku ke Umk....sampai En Mat Atar sanggup Telefon aku...untuk pastikan aku ke Umk....sungguh Terharu....Buat mereka ini...aku akan buktikan aku tidak menghampakan mereka....

Buat kawan-kawan seperjuangan aku kat UniSZA dulu....aku bergitu merindui mu....Terima kasih banyak mengajar aku....Erti keyakinan...Erti Persahabatan....menyumbang ilmu yang membuatkan aku berdiri seperti hari ini....

Aku doakan agar korang semua terus cemerlang dan berjaya dalam bidang ditempuhi....dan harap walaupun jauh terpisah....semoga nanti kita akan kembali berkumpul seperti dahulu....makan di Restoren Syakirin....berFutsal di Arena....Menonton bola di Stadium....bermalam di Makmal Multimedia....dan banyak lagi kenangan terindah yang tak dapat aku lupakan.....kerana walaupun kita semua bergaduh sampai tak bertegur sapa....tetapi itulah pengajaran...kenangan yang akan mematangkan kita untuk terus melangkah di masa hadapan....In Sha Allah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label