Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 10 Oktober 2013

Salam Mid Sem Semester 3




Alhamdulilah aku kembali mencoret di blog ini…..kini dalam tak sedar…aku berada di Sem 3 Umk….bila mengimbas kembali lalu….buat aku gembira sedih semua ada….Sem 1 aku lalui dengan penuh kegembiraan….Sem 2 penuh dengan kesedihan…..Sem 3 adalah sem yang akan ku cuba cipta sebuah kebangkitan….agar kegembiraan Sem 1 kembali…..



Kisah unik aku dengan EmiAzila….disamping persahabatan aku dengan Geng Gila Otak….Alif…Safiy…Adda…Nad…..Sue serta Geng Gangster Suhana….Double Mira…Kiza…dan Mali Amalina….menjadi pelengkap kehidupan aku di Sem 3 ini….untuk mencipta kebangkitan dari kesedihan lalu….
Namun kadang2 aku lemah bila melibatkan soal perasaan dan hati….kerana soal ini milik Allah…tidak pernah di rancang….dia datang membuatkan ku lemah….namun ku bersyukur….aku punyai pakar motivasi iaitu Suhana….sering membuatkan ku sedar….Terima Kasih….

Hari ini….di saat Sem 3 menghampiri pertengahan….dan 11 Oktober nanti cuti Mid Sem akan mengambil tempat…..aku ingin lupakan seketika soal perasaan dan hati yang kadang-kadang menganggu diri ku….untuk kembali ke matlamat asal ku….iaitu mencipta kebangkitan….

Dan aku juga ingin mengambil kesempatan buat semua kawan-kawan aku….EmiAzila….Geng Gila Otak dan Geng Gangster Suhana…..salam Mid Sem buat semua dan Terima kasih kerana menjadi Sahabat aku…Insan Kerdil yang lemah ini….yang paling special adalah buat EmiAzila….kenapa EmiAzila..?...kerana tanpa dia sedari…dia lah yang memberi kebangkitan selepas kekecewaan aku dalam soal hati lalu….sehingga aku dapat melupakan kisah silam bersilang kekecewaan hati yang lalu….


Sekali lagi…..kawan-kawanku….Terima Kasih dan Salam Mid Sem….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label