Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Jumaat, 13 September 2013

Semester Baru Semangat Baru

Seminggu sudah aku berada di Sem 3 UMK ini.....
dengan berbekalkan semangat dari kekecewaan Final Exam Sem 2 lalu...
aku bertekad untuk mahu berusaha bersungguh-sungguh untuk mengembalikan kejayaan Sem 1 dulu....
aku tau bukan mudah kerana dulu...
aku memiliki seorang gadis yang selalu disisi....
memberi semangat dan harapan....

Walaupun kini....
Dia tiada lagi di sisiku...
Dengan semangat yang aku...
Akan ku cuba buktikan...
Bahawa aku mampu
Untuk berdiri sendiri....

Buat apa aku terus mengharapkan dia....
Yang akhirnya
Aku kecewa....
Dan yang paling menyedihkan...
Result Final Exam jatuh....

Kini....
Aku punya semangat baru...
Ku ingin lupakan soal hati
Untuk ku fikirkan soal masa depan
Kerana itu lebih penting....

Sekarang tidak kira....Lu Abg Long ka...Lu Ayahanda....Ini Sem 3 Gua Pegang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label