Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 16 September 2013

Cerita Kehidupan Ku

Ku luah kan
Apa yang aku rasa
Maafkanlah jika engkau terasa
Biar ku paparkan
Apa yang terjadi
Moga jadi pengajaran buatmu

Sungguh tak kusangka
Kau sanggup permainkan ku
Dalam diam kau menjauh
Tanpa aku menyedarinya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Dengan keputusanmu ini
Persahabatan kita
Akan terus ku kenang
Buat selama-lamanya

Kau bina mahligai
Dari airmata ku
Yang jatuh berderai
Dari keputusanmu

Walaupun
Rasa sebak dihati
Namun ku bahagia
Melihat kebahagianmu
Aku akan tetap di sini
Mengingati janji
Dan kenangan indah
Bersamamu teman

Tuhanku
Tabahkan hatiku
Berikan aku ketenangan
Agar dapat ku lalui
Dugaan dan cabaran ini

 Namun
Hari ini
Semakin jauh ku lari
Semakin dekat engkau denganku

Inilah yang dinamakan
Dugaan dan cabaran
Dalam kehidupan
Kerana kita

Milik Allah

Sajak di atas ini adalah diubah suai dari LAGU LESTARI....MAHLIGAIMU DARI AIRMATAKU....lagu ini bagi aku seperti menceritakan kehidupan aku....lalu aku edit dan ku jadikan satu sajak yang betul2 seperti kehidupan aku....Setiap kali juga airmata ku mengenang bila mendengar lagu ini....Sedih wooo....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label