Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 16 September 2013

Jejak Kenangan Smkpm

Tiba-tiba aku terkenang KENANGAN di SMKPM....Masih jelas KENANGAN sewaktu aku mula2 melangkah kaki disini....CIKGU NAWAL menjadi cikgu pertama aku kenal...

KENANGaN ketika di 1 ETIKa...
Kisah aku dengan ASROL
Surat LAYANG aku dengan AININ SOFIYA
Semuanya bila di ingat....
Rasa KELakar pulak....


KENANGAN di 2 ETIKA
Kisah PERSAhabatan aku dengan AMIR dan AZWAN
Memberi aku PENGERTIAN tentang PERSAHABATAN....


KENANGAN terus berputar....Mengingati KENANGAN indah di 3 DINAMIK....Disinilah bermula KISAH CecuNario.....Bersama dengan SYED....FADZRIN....SYAFIQ....HISYAM....HANAFI....
Memberikan aku ERTI KESERONOKAN dalam belajar....
Disinilah aku mula belajar tentang LAWAK....
JUGA disinilah....Aku mula berubah menjadi seorang yang GILA-GILA...

4 BESTARI DAN 5 BESTARI
Juga memberi KENANGAN buat aku....
KENANGAN bersama MUNZIR.....AIZAT....DHIYA....MIRAH....ANIS....AMIR
Dan ramai lagi....
Terus melakari KEHIDUPAN di SMKPM....


Terlalu banyak KENANGAN disini.....Terlalu sukar untuk DILUPAKAN....Kerana TERLALU banyak yang aku belajar....LIMA TAHUN SEBULAN aku disini.....betul2 MEMATANGKAN aku


Dan hari ini...
Aku MERINDUI ANDA...
SAHABAt terbaik SmkPM....
Aku MENDOAKAN
AGAR anda semua....
Dari 1 ETIKA...2 ETIKA....3 DINAMIK....4 BESTARI....5 BESTARI...
Juga SEBULAN di 6 BAWAH BESTARI...
BERBAHAGIA dan di bawah PERLINDUNGAN-NYA selalu...
AMIN...



2 ulasan:

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label