Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 30 Mei 2013

Salah Aku....Salah Kau....Aku Keliru...

Hari ini aku kembali ke blog aku…untuk memberi sedikit penjelasan terdapat coretan aku sebelum ini….Terima Kasih Kutuk Aku….setelah aku dan dia bersua muka untuk mencari jalan pendamaian….apa aku nak katakan….dalam coretan itu aku hanya menyatakan….apa perasaan kita bila kita dikutuk….dan aku mengucapkan terima kasih di atas jasanya dulu….Tidak ada aku mengutuk dia…kerana aku masih ada rasa hormat…atas jasa dia dulu….

Setelah mendengar sendiri…apa yang dia kata…jujur aku katakan aku jadi keliru….susah sebenarnya bila berhadapan dengan orang yang pernah berjasa pada kita….kadang-kadang airmata mengiringi pertemuan itu….betulkah aku yang tersilap dalam menilai atau dia mereka cerita untuk menutup kesalahannya….atau betul apa yang dia kata…ada tangan jahat mahu aku dan dia bergaduh….

Atau betul seperti kata dia…aku yang bersalah dalam hal ini….katanya aku pernah memungkir janji….tapi apa janji itu..?Tidak ape lah….aku dah malas nak bergaduh….kerana dalam diri aku masih ada rasa hormat pada dia….jadi biarlah aku memohon maaf….ada salah silap aku selama ini…

Buat dia….
Aku memohon maaf…
Salah silapku…
Lupakan…

Dan…
Anggaplah…
Kita tidak pernah….
Kenal dan berkawan…
Bukan aku membenci
Tapi untuk kebaikan kita

Izinkanlah aku
Terus mengenang
Kenangan bersamamu
Kerana itulah
Kenangan terindahku

Walaupun jauh disudut hati
Masih mengharap
Kita kembali macam dulu
Tetapi…
Tuhan dah merancang segalanya….

Sudahlah....perkara dah berlaku....biarlah berlaku...aku bukan mahu mengalah...tapi aku sudah letih untuk terus hadapi semua ini....banyak lagi perkara yang lebih untuk aku hadap....dan ini adalah coretan terakhir atas isu ini....jika semua nie salah aku....Aku Mintak Maaf....tapi jika semua ini salah kau....Aku Cukup Terasa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label