Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Sabtu, 18 Mei 2013

Bahaya Cinta....Dahsyat Facebook


Cinta….menyebutnya memang mudah…mendapatkannya juga mudah…tapi mempertahankannya agak payah…..kerana cinta itu milik Allah….Allah yang memberikan perasaan cinta itu…jadi Dia juga yang akan mengambil balik perasaan itu….

Bagi aku cinta itu bahaya….mampu menruntuhkan sebuah persahabatan…..dalam hidup aku…4 kali aku hilang sahabat kerana cinta….dan alhamdulilah seorang sahabat aku sudah kembali menyambung persahabatan dengan aku….Syukur

Tapi Facebook lagi dahsyat…mampu meruntuhkan cinta dan persahabatan….ini juga pernah terjadi pada aku…namun sekali lagi aku bersyukur kerana sekarang…tuhan kembali menyatukan aku dengan dia…walaupun dengan hanya mengembalikan persahabatan aku dengan dia….aku tetap bersyukur walaupun dihati….tetap berdoa agar tuhan mengembalikan cinta ku dulu…

Namun walaupun ape kisah yang pernah melakari hidup kita….jangan sesekali merasa kecewa dan putus asa dengan kehidupan kita….kerana kita tetap ada yang sayang….tanpa kita sedari….kita hanya perlu menerima ketentuan Illahi….kelak hidup kita akan tenang…Inn Sha Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label