Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Jumaat, 15 Mac 2013

Terima Kasih UniSZA



Alhamdulilah…sudah cukup sebulan aku berada di Sem 2 UMK….Setelah aku berada di UMK….kini aku nak bagitau bahawa….walaupun aku mencipta pelbagai kenangan di UMK…tapi jauh di sudut hati….UniSZA tetap terbaik…..

UniSZA mengajar aku….cara berkawan….menerima kawan dengan seadanya….itu kata Wahida….kawan aku kat UniSZA dulu….dan daripada pengalaman ini lah yang memudahkan aku di UMK….tetapi sayang mereka tidak seperti anda….wahai sahabat terbaikku UniSZA….kini aku rindu kan anda….betullah kate pepatah…..kite hanya menghargai seseorang tu bila diye dh tak bersama kita lagi…..

Nazrin…..kau memang pakar motivasi aku….kawan sembang bola yang terbaik….kini aku belum jumpa pengganti mu….Kini aku rindukan kritikan mu….kutukan mu….kritikan dan kutukan mu selalu membuatkan aku terfikir akan kebenaran kata-kata itu….

Abqari…..aku tak tahu kenapa aku boleh suka berkawan dgn kau….walaupun kau sering kutuk aku….tapi aku boleh senyum jew….haha…pelik betulkan….tapi yang paling aku rindu….ialah kau jadikan aku seperti pakar motivasi cinta…..haha

Ain dan Wahida…..kawan yang sentiasa bagi semangat kat aku….beri aku keyakinan baru….menyokong aku walaupun tau ia memang salah aku….bagi aku nasihat…..aku rasa tanpa diorang nie….aku mungkin tidak berada seperti mana aku berada skunk…..Terimalah kawan anda dengan seadanya….kata wahida….ketika aku berada di sem 2 UniSZA….selepas aku gagal dalam Final Exam Sem 1 UniSZA…..Ain juga pernah berkata kat aku….Kau mampu lakukan….setiap kali ada apa2 presentation….yang paling aku ingat adalah ketika dalam proses menyiapkan Final Projek Diploma….

Dan buat semua kawan aku kat UniSZA….termasuklah Safwan dan Faisal….aku rindukan korang….gelagat koranglah yang mematangkan….mengajar aku cara berkawan….mengajar aku sebuah kehidupan….dan terakhirnya aku doakan….buat semua kawan2 aku kat UniSZA….yang kini bertaburan di seluruh Negara….Gudluck and Take Care…..

Serta buat pensyarah terbaik aku kat UniSZA…..En Mat Atar…En Rizhan….dan Pn Fauziah….terima atas semangat dan dorongan yang diberikan…..sebelum ke UMK….didorongnya untuk pergi….dan kini aku di UMK….di baginya semangat….agar aku Berjaya mencipta kejayaan yang lebih cemerlang lagi….Terima kasih atas segala-galanya….akan ku buktikan…..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label