Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Ahad, 31 Mac 2013

Gadis Special Kembali....Hepy Besday



Setelah dua tahun terpisah…..kini perhubungan kita kembali terjalin….terima kasih kepada tuhan kerana kembali menyatukan kita….dan memakbulkan doa2 aku….Terima kasih gadis Specialku kerana sudi meneruskan kembali perhubungan ini…..Aku bersyukur kepada tuhan kerana memberi ruang untuk memperbetulkan salah silap ku dulu….Dan kepadamu gadis Specialku…aku ciptakan sajak ini khas untukmu…..sempena ulang tahun kelahiranmu….
Kemarin
Aku masih berdoa
Kepada tuhan
Agar kembali menyatukan kita
Agar dapat ku ubah
Segala kesakitan dengan kebahagian

Walaupun
Tuhan datangkan pengganti
Namun dirimu
Tetap ku nanti
Tetap Ku tunggu

Kerana
Dirimu terlalu istimewa
Pernah memimpin aku
Ketika aku jatuh
Mengejutkan aku
Ketika aku dalam lamunan

Hari ini
Aku menadah tangan
Mulut mengucap syukur
Doa dimakbulkan tuhan
Kita kembali bersama

Tuhan
Ku bersyukur kepadaMu
Kerana memberiku peluang kedua
Untuk tebus segala kekurangan
Agar kebahagiaan
Menjadi milik kita

Teman
Terima Kasih ku ucapkan
Kerana kembali
Meneruskan perhubungan ini
Aku cukup terharu
Dan aku akan cuba
Menjadi yang terbaik
Di antara yang terbaik

Hari esok dan esok
Bersamalah kita terus berdoa
Agar perhubungan ini
Dikekalkan tuhan
Dan diberkati Nya
In shaa Allah

Dan diharapkan perhubungan ini…kekal untuk selamanya….dan perhubungan yang pernah terjalin mampu menjadi pengajaran buat kita….agar tidak berulang lagi segala salah silap dulu…InshaAllah.

Aku juga ingin ucapkan salam ulang tahun kelahiran buatmu…semoga hidupmu terus diberkati oleh Allah dan dibawah perlindunganNya selalu…Amin…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label