Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 11 Mac 2013

Selamat Tinggal Penderitaan



Hari ini aku titik kn noktah dalam usaha ku….untuk kembali kan semula persahabatan kita….bukan aku sudah berputus asa…tapi sikap mu yang seolah-olah membenci diri ini….tidak mengapa…jika itu yang kau pinta…aku turut kn…demi kebahagiaan mu….kerana bagiku…kebahagiaan mu adalah kebahagiaan ku jua…

Namun keputusan ku ini bukan bermakna aku melupakanmu….tidak sama sekali…kerana bagiku…sekali aku berkawan….selama tetap dihatiku….segala kenangan yang tercipta akan tetap ku kenang untuk selama-lamanya…bukan mudah untuk ku lupakan kenangan bersamamu….kenangan ke kelas bersama….makan bersama….shopping bersama….berkongsi masalah bersama….semuanya bersama…

Tapi itu dulu….aku terima ketentuan takdir….bahawa kini kita jauh terpisah….bukan kerana aku…tapi keputusan mu sendiri memisahkan kita….tidak mengapa….mulai hari ini…aku akan berhenti dari menagih persahabatan mu….

Selamat tinggal kawan….segala kenangan terindah antara kita akan terus ku kenang buat selamanya….aku doakan agar kau berbahagia dengan kehidupan mu….aku akan pergi…tak kan kembali….jgn lah kau cari aku lagi….kau cari lah pengganti baru….untuk jadi pakar motivasi…jika kau dihimpit masalah….menjadi penghibur dikala kau kesunyian….

Ini adalah coretan terakhir aku….buat seorang insan….seorang teman…seorang kawan….semasa aku di Sem 1 UMK dulu….Terima kasih kerana beri kn aku kebahagiaan….dan pengalaman yang amat berguna untuk aku terus Berjaya dan cemerlang dalam Sem 2 ini….In Shaa Allah…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label