Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Jumaat, 22 Februari 2013

Kecewa....Sokongan....Aku Bangkit



Hari nie sudah hampir seminggu aku berada di sem 2 di UMK Bachok….dan hari nie aku sedang melalui hari-hari yang menyedihkan….aku kehilangan seorang gadis….yang menjadi punca aku menggapai kejayaan gemilang dalam Final Exam Sem 1…..dia terpaksa pergi demi kehidupan yang lebih sempurna….siapa aku untuk menghalangnya pergi….namun ku harap dia berbahagia demi keputusannya ini...
Dan aku akan terus melangkah….untuk ku buktikan…bahawa aku kuat untuk hadapi semua ini….dulu mungkin aku tidak kuat….kerana dulu aku kurang pengalaman….hari ini….saat aku jatuh aku teringat akan kata semangat dari Dhiya….Sahabat aku di SMKPM dulu…..”Kau jangan jadi lembik…jangan jadi bapuk”…..
Hari ini….dengan langkah sumbang ini….aku tekad untuk bangkit semula…..walaupun dia tiada lagi di sisi….namun ku bersyukur ada insan ini….Alif…kawan terbaik aku di Umk….Lina dan Akma….Sahabat ketika aku bekerja di Sabasun dulu…..
Dan aku juga memiliki pakar motivasi terhebat...Wahidah..motivasi darinya sangat menyedarkan aku...Terima kasih banyak-banyak...aku cukup hargai...dan aku berjanji...aku akan bangkit kembali….untuk ku pertahan kejayaan dalam Final Exam Sem 2 nanti….Insha Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label