Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Selasa, 19 Julai 2011

Terima Kasih Nazrin....Thanks Abqari...

Dari semester 4 hingga kini.....kita semakin rapat....disaat masalah menghujani aku....bukan aku lupa akan jasa korang....memberi aku semangat....mengajar aku tentang berdikari....membawa aku merasai dunia remaja....memberi aku ruang merasai kehangatan sebuah kejayaan....jasa korang terlalu banyak....terlalu sukar untuk ku luah dgn kata-kata.....
Abqari...aku bukan org yang tak pernah bersyukur dgn ape yang aku ada....walaupun kata-kata kau sering kali mengundang bisa dihati...tetapi aku diajar untuk menganggap itu satu lawak....sebab itu aku hanya mampu tersenyum bila kau berkata-kata....TERIMA KASIH KERANA MEMBUAT AKU TERSENYUM....
Nazrin.....teman berbicara tentang kehebatan bola Malaysia dan Terengganu......teman untuk aku berkongsi pendapat.....kerana bg aku pendapatnya agak bernas....walaupun tak sehebat pakar motivasi negara...tetapi ia mampu menyedarkan.....TERIMA KASIH SERING MENYEDARKAN AKU....dari lamunan yang panjang.......

Sekali lagi aku mengucapkan TERIMA KASIH buat korang berdua kerana menyedarkan aku....dari lamunan yang panjang.....TERIMA KASIH juga kerana masih sudi membaca CORETAN BLOG AKU disaat blog aku kian usang....disaat usianya menjangkau 2 TAHUN......

TERIMA KASIH NAZRIN.....THANKS ABQARI...

1 ulasan:

  1. aku pon ucapkan berbnyak trima kasih maa pada upcory,nazrin n alip aiman sbb sudi jd housemate aku....trharu bngong buleh housemate supo sek mu......

    BalasPadam

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label