Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 18 Julai 2011

Sahabat Terbaik


Mereka sahabat terbaik....yang selalu bagi semangat....tanpa mereka sedari...kata-kata mereka....membuat aku terfikir akan kebenaran kata-kata mereka......Syafiq....bagi aku seorang yang mampu membuatkan org terhibur dgn telatahnya....Syed....tanpa kita sedari mampu membuatkan kita mengenang zaman silam....Hisyam...seorang kawan yang kaya dgn kata-kata falsafah.....Syamil....pakar menaplikasikan realiti ke dlm lukisan.....Hebat....

Apa-apa pun....Anok pok othman tetap Teman Sejati yang pernah aku jumpa......walaupun aku dan diye berlainan fahaman PARTI POLITIK tapi aku dan diye masih bersahabat sehingga ke ari nie....

Mereka  ini pernah mengutuk aku.....tetapi aku tidak pernah terasa....kerana mereka pandai mengutuk....Terima Kasih.....Anda Sahabat Terbaikku...

1 ulasan:

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label