Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Ahad, 10 Julai 2011

Biarkan Mereka Mengata Mengutuk

Aku tau kau mengata....mengutuk...
Tapi aku tak kisah semua tu...
Selepas macam2 yang berlaku...
Kadang2 kite kene berdiam...
Hari ini...hingga...abis diploma...
Aku biarkan kau....
Bebas untuk mengutuk aku....
Bukan aku takut....
Tapi...aku harus tumpukan....
Perkara yang lebih PENTING lagi...
Kadang2 aku sedih...
Bile aku perlukan pertolongan...
Mereka jauhkan diri....
Tetapi TIKA mereka perlu pertolongan....
Aku tetap membantu....
Biar mereka mengata...
Biar mereka tak tolong aku...
JANJI AKU TAK KATA MEREKA DAHULU...
JANJI AKU TOLONG MEREKA DULU....
KERANA AKU TAHU TUHAN BERSAMAKU

Terima kasih kepada mereka yang sudi berkawan dngan aku lagi....Sudi bantu aku lagi...
Terima kasih....Anda Kawan Terbaik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label