Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 4 November 2010

Terakhir Sebelum Final Exam

Terakhir sebelum final exam...apa maknanye tu..?Maknanya coretan hari ini adalah coretan terakhir aku kat blog nie sebelum aku menghadapi final exam...bermakna selepas ini aku akan menghentikan sementara coretan aku kat blog nie bagi memberi ruang untuk aku bersiap sedia untuk berjuang dalam Final exam nanti....InsyaAllah selepas final exam nanti aku akan kembali mencoret...
Sebelum
Memandangkan hari ini,hari terakhir minggu study...lepas tu cuti pulak 2 minggu...lepas tu barulah bermulanya Final Exam...bukan final Piala Malaysia...Tu dah lepas dah....Tapi penyokong Kelantan masih meraikan kejuaraan itu...Tak apalah,tak kisah...Jadi sebelum Final exam nie...elok rasenya aku mengucapkan Terima Kasih dan memohon Maaf kepada mereka yang berkenaan...Terima Kasih ku ucapkan buat Faisal Aziz kawan aku kat UniSZA....Diye lah kawan yang banyak ajar aku mengenali menatang ape lah Photoshop tu...ku sangkakan kedai gambar,rupenye...lu pikir lah sendiri...hahak...Tak lupe gak buat Safwan Matnor....Terima kasih mempercayai aku...Dan sebelum mengakhiri segmen mengucapkan Terima Kasih nie...aku nak lah jugak ucap terima kasih buat kawan aku kat UniSZA nie,Syakir Mat Yusof...yang boleh aku label Pakar lawak...Tapi tak lah sehebat SENARIO atau pun JOZAN tapi cukup membuatkan aku terhibur...tp kadang-kadang lawak diye menambahkan tekanan kepada aku....Terakhir nya semua budak2 Multimedia dan Matlumat,terima kasih....Berakhir segmen mengucapkan Terima Kasih...beralih pulak segmen memohon maaf....seperti biase....dalam nak final exam nie kan....aku seperti biase nak susun lah semua jari yang aku ada nie nak mohon maaf kepada kawan-kawan aku khususnya Budak Multimedia dan Matlumat... juga buat semua kawan2 kat UniSZA....Kat SMKPM....Kat Politeknik....Kat IPTA IPTS...Kat IPGM....Buat semua aku memohon seribu kemaafan seandainya selama kita berkawan...atas salap silap yang pernah aku lakukan....Harap dimaafkan...Amin...
Final Exam
Terasa baru je memasuki semester 3 nie...tiba-tiba dah nak Final Exam dah...Semester 3 aku mula dengan harapan baru...mahu mencari sinar...kini aku telah peroleh sinarnya....Ku temui segala pencarian ku..Final Exam yang akan ku tempuhi ini aku harap aku dapat keputusan seperti mana yang aku targetkan....Tewas dalam Final Exam semester 1 kan ku jadikan sejarah dan kenangan tak berulang lagi....InsyaAllah...Kejayaan final Exam semester 2 kan ku jadi kan panduan untuk ku mencipta kejayaan yang gemilang...InsyaAllah...Tetapi kejayaan Final exam semester 2 tak akan menjadi kenyataan tanpa sokongan semangat dari keluarga dan kawan2....terima kasih buat Qamar gadis Pahang dan Eyla sepupu aku kerana mengembalikan semula semangat aku selepas tewas dalam Final Exam semester 1...Terima kasih juga buat Gadis Special yang selalu memberi sokongan semangat sehingga tercipta kejayaan ini....Final exam semester 3 pula akan ku pastikan kau dapat ku tewas...Amin....
Final Exam Tunggu..!!! Aku Cabar Kau..!!!!

2 ulasan:

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label