Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 12 Ogos 2010

Demi Pahala Terawih

Walaupun demam...Itu bukan alasan untuk diye tidak menunaikan Solat Sunat Terawih...Kalau aku dh ambil MC dah...Pada mulenye aku anggap diye tidak akan menunaikannye krn kelas pun diye tak datang...Lebih2 lagi bile tengok diye berpakaian...rugged bro...Betul lah ape org kate...Cara berpakaian kadang2 tidak melambang diri kite yg sebenarnya...Dan kerana keadaan ini,aku tiba2 teringat kpd kate2 Ustazah aku,Ustazah Khadijah Dibok ketika di SMKpm dulu...Katenya,jgn lah kite hukum seseorang melalui cara berpakaiannya..Contohnye,kite tengok org pakai seksi,kite pun kate org nie patak nun,patak neraka nun....

==Diye dlm coretan diatas ini adalah kawan aku...Seorang lelaki yang berasal dari Negeri dibawah Bayu...Bro,aku tabik ko bro....==

Itu diye...Kite pulak macam mane...dimana kite dlm mengerjakan titah perintah Allah..?Bersama kite pakat pikir... pakat muhasabah diri....Bereh boh....Assalamuaikum...Salam Ramadhan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label