Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Selasa, 31 Ogos 2010

Assignment Ancam Cutiku

Hari khamis nie hari terakhir sebelum cuti semester atau pun org panggil cuti raya...Tapi bagi aku,aku namakan cuti nie sebagai Cuti Terancam...Kerana aku ingat cuti 2 minggu nie bolehlah aku releks...Tapi jangkaan aku jauh meleset...Disebab pensyarah kat sini semuanya baik,maka dibaginya assignment bertimbun untuk mengisi cuti 2 minggu itu...Bagi aku assignment yg bertimbun ini telah mengancam cutiku....Kene buat skriplah...Kad raya...Lukisan...Surat khabar baru...Alahai bila aku dapat beraya..?...Apapun raya tetap raya...Assignment tetap assignment...yang penting kite raya dulu kerana raya setahun sekali...Assignment bukan setakat sebulan sekali,seminggu sekali pun ada..Apapun dikesempatan ini sebelum kite bercuti...aku ingin ucapkan Selamat Bercuti dan Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir Batin...semoga persahabatan yang terjalin antara kite terus kekal abadi...InsyaAllah...Assalamuaikum,kite jupe lagi....bereh boh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label