Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Khamis, 5 Mei 2011

Selamat Tinggal Penderitaan

Aku kembali lagi ke blog ini....setelah seminggu lebih aku mendiamkan diri...diam bukan bermakna aku takut...tapi diam untuk mengumpul semangat untuk mencoret di blog ini...dan aku nyatakan disini aku tak pernah takut untuk terus mencoret di blog ini....walaupun kutukan...serangan dilancarkan ke blog ini...aku tetap disini...menulis....mencoret...memuji....mengutuk....atau yang lebih tepat akan terus menjejak demi sebuah kebaikan....Dan hari ini juga...dengan suasana di UniSZA yang semakin ramai yang bersiap sedia untuk balik ke rumah masing-masing....dan aku serta budak2 multimedia yg lain akan menyusul...tepat pada tarikh 7 mei nanti...Sem 4 yang berlalu ini bagi aku penuh dgn penderitaan....dgn peristiwa yang tak pernah aku lakukan...Sem 4 juga mengajar aku siapa kawan siapa lawan...

Penderitaan
Pada tarikh keramat 26 april yang lalu...aku telah mencoret satu coretan yang bertajuk....Dendam Tetap Dendam...Nak kaki..?...Dan coretan ini mendapat pelbagai komen dan kutukan....sehingga ada yang sanggup printscreen coretan ini....Terima Kasih sudi printscreen....sudi komen...kutuk....dan sudi membaca coretan ini...Komen dan kutukan anda akan sentiasa dijadikan panduan untuk aku mencoret di blog ini....Sekali lagi aku ucapkan terima kasih kepada semua....yang sudi komen...kutuk...dan yang lebih hebat lagi...yang sanggup printscreen blog aku....Terima kasih aku ucapkan....  

Tak Pernah Sebelum ini
Tak pernah sebelum ini...
Aku berkaroeke...
Walaupun berkali-kali kawan ku mengajak...
Tapi di sem 4 ini...
Aku berkaroeke...

Tak pernah Sebelum ini
Blog aku jadi tatapan ramai...
Komen tertinggi dalam sejarah..
Terima kasih kepada semua...
Baik yang mengutuk...membaca...
Andalah nadi blog ini...

Terima Kasih...

Siapa Kawan Siapa Lawan
Sem 4 mengajar aku erti siapa lawan siapa kawan....saat aku dikutuk....saat airmata ku mengalir...saat aku jatuh...saat aku kesedihan....mereka tetap disisi aku....merekalah kawan...memberi pendapat....sokongan....motivasi...dan ruang untuk aku bangkit kembali....Untuk semester 4 yang akan meninggalkan kite tak lama lagi...aku ingin ucapkan Terima Kasih kepada Nazrin,Wahis,Abqari dan Ain.....serta semua gadis2 multimedia n It....dan tak lupa kepada Ridhuan,Bob,Atong,Kimi dan Faiq...Mereka ini lah yang pernah memberi semangat kepada aku....walaupun sedikit tapi amat bermakna...jika aku dapat memenuhi target pointer untuk Sem 4 nanti...

Kawan Terbaik UniSZA
Nazrin = Pakar Motivasi
Abqari = Pakar Kutukan Membina
Wahis = Pendengar Setia
Ain = Backup Setia

Penyokong Setia Aku
Gadis2 Multimedia n IT
Ridhuan
Atong
Kimi
Bob
Faiq

Kerana Anda...aku terus berada....menulis...mencoret...memuji....mengutuk...semuanya hanya mencari kebaikan dan kebahagian....sebalik coretanku dalam blog ini....Ingat lah anda sokong aku...puji aku....aku sanjung anda kat blog....anda kutuk aku....aku kutuk balik kat blog aku....Kerana Aku Bukan Boneka...Jejak Aiman Smkpm....Ultras Pelong Terus Menjejak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label