Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Selasa, 10 Mei 2011

Kerana Aku Hormat Orang

Hari ini aku dgn rasminya mendelete coretan Dendam Tetap Dendam...Nak Kaki...aku delete bkn kerana aku takut...atau hati aku dah sejuk...tidak semudah itu untuk hati sejuk setelah kene kutuk mcm2...aku delete coretan ini adalah Kerana Aku Hormat Diye....krn org berbudi kita berbahasa...aku delete coretan ini selepas diye mghntar msj mohon kemaafan dan merayu untuk aku delete coretan itu...tetapi aku tegaskan disini hati aku masih panas...pedih...sakit...dan aku akan pastikan org tak kutuk aku lagi dgn bende yg sama...kalau org 2 kutuk aku dgn bende yg same dan diulang-ulang kn nye....bermakna org 2 tempah tiket untuk aku kutuk di blog aku....Ingat
Aku Bukan Boneka...

1 ulasan:

  1. klo ko xnk owg kutuk ko bnda yg same...BERUBAH..jgn d takuk yg lame...jgn kekampungan...dunia ney luas..bukak mate..malaysia bkn kampung ko jek..dunia bkn tganu jek...melayu xkn maju kalau semua macam ko..BERUBAH...!!!

    BalasPadam

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label