Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Rabu, 6 April 2011

Thanks Smkpm.....Terima Kasih Unisza

Tak Hebat Muet 
Tadi aku baru jew lepas speaking test MUET....entah lah aku nk cakap ok,macam tak ok...jd aku cakap camni jew lah...boleh lah....bkn ape,aku bukan terer dlm bab speaking nie...kalau yg kenal rapat dengan aku...tau ar aku macam mane....nk bercakap pun terangkap-rangkap...tp aku sedar semua tu ada hikmah-Nya....walaupun kadang2 aku terfikir...kenapa aku tak terer Speaking...kenapa aku dilahirkan tak pandai Bahasa Inggeris....Indahnya kalau aku terer macam org lain ....

Thanks Smkpm
Aku di UniSZA....punyai kawan...tapi tetap ku pinta pertolongan dari kawan aku di Smkpm....Thank buat Hanafi kerana bagi aku buku Muet untuk aku study Muet....kerana aku telah membuat satu kesilapan besar...jadi terpaksa aku menekan butang kecemasan...akhirnya butang itu ditutup oleh Hanafi dengan pemberian buku itu..Dan tak lupe juga buat Mekya atau nama sebenarnya Suriati Awang....seorang lagi kawan aku kat Smkpm...yang memberi semangat untuk aku..untuk meneruskan perjuangan aku dalam Muet.....Thanks buat Hanafi dan Suriati....

Terima Kasih UniSZA
Tak lupa jugak kawan aku kat UniSZA....buat Nazrin,Abqari,Ain dan Wahis...Anda lah kawan terbaik aku kat UniSZA kerana selalu memberi semangat dan harapan disaat aku dikutuk.....disaat aku hampir hilang semangat....anda datang dengan pelbagai cara....Nazrin seolah pakar motivasi...Abqari dengan kutukan membina....dan nasihat dan keyakinan oleh Ain dan Wahis....Pape pun buat semua yang merasakan dirinya berkawan dengan aku....Aku ucapkan Terima Kasih....kerana sudi berkawan dengan aku.....dengan insan yang kerdil seperti ku....

Sekali Berkawan Selamanya Kawan
Thanks Smkpm....Terima Kasih UniSZA
Anda Kawan Terbaik di UniSZA
Selepas....
Sahabat Terbaik di Smkpm

Thanks Smkpm....Terima Kasih UniSZA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label