Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Ahad, 26 September 2010

Syed Saifullah Birthday..

Tinggal 2 hari lagi...Nama di atas ini akan bergembira sambut hari lahir...Aku sebagai kawan baikmu...Dari UniSZA ku ucapkan Happy Birthday...Bro,semoga panjang umur dan berbahagia di samping insan tersayang dan keluarga tercinta..
Syed Saifullah,manusia pertama yg menjadi kawan aku dari keturunan Syed...Dari 2004 hingga sekarang,jika aku terlanjur bicara dlm persahabatan aku merapat tangan memohon maaf...
Syed Saifullah,manusia pertama yang mengajar aku cara mengurus blog.Tanpa dia aku tak mungkin dapat mencoret blog seperti hari ini..Terima kasih bro...

Buat anda semua hargai kawan anda di saat dia masih bersama,jangan bila dia pergi baru menangis meraung meratapi kepergiannya..
Buat Syed Saifullah,Terima kasih kerana pernah menghiburkan aku...Kau Guru blog ku...Kau kawan ku...Kejarlah cita-cita untuk kau kerja Cinta abadi...Bereh...Assalamuaikum..

1 ulasan:

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label